Tilausehdot

Tilatessasi etätulkinnan:

-Varaa päivä sekä aika varauskalenteristamme. Näin varmistamme, että tilaukset jakaantuvat tasaisesti eri päiville ja viikoille ja pystymme keskittymään jokaiseen yksilöllisesti.

-Varauskalenterissa ilmenevät päivät ja kellonajat ovat työn aloitusajankohta.

-Hyväksytty tilauksesi toimitetaan sinulle 1-3 arkipäivän aikana sähköpostiin.

-Varatessasi meiltä ajan me tarkistamme sen ja meillä on oikeus lähettää sähköpostitse tarkentavia kysymyksiä tai kieltäytyä tilauksesta.

-Ajanvarauksen yhteydessä kerättyjä henkilö- ja osoitetietoja käytetään laskun luomiseen Ukko.fi palvelussa. Tietosi ovat suojattuja. Lue lisää tietosuojasivulta.

-Lähetämme sinulle laskun palvelustamme vasta tulkinnan tai tilauksen jälkeen. Näin varmistamme, että asiakas saa rahoilleen vastinetta.

-Tulkinnat ovat aina henkilökohtaisia ja vaitiolovelvollisia.

-Ohjaamme sinut tarpeen vaatiessa sinulle sopivien palvelujen tai yhteistyökumppaniemme pariin.

-Etäpalveluiden hinnasto löytyy Palvelut -sivulta ja laskutus toteutetaan laskulla Ukko.fi -palvelun kautta. Palveluhintamme sisältävät Alv. 24%.

 Asiakkaan vastuu etäpalveluissa:

-Rehellisyydellä ja avoimuudella varmistat, että tulkinta onnistuu.

-Tutustu huolellisesti tarjoamiimme palveluihin ennen ajanvarausta.

-Kysy lisätietoja ennen tilausta, jos jokin asia tuntuu epäselvältä.

-Kirjaa ajanvarauksen yhteydessä huolellisesti kysymyksesi ja toiveesi ”lisätietoja” osioon.

-Tarkista, että kirjaamasi tiedot (nimi, sähköposti yms.) ovat oikein.

-Ukko.fi -palvelun kautta lähetetyssä laskussa on eräpäivä ja laskuun liittyvät asiat käydään läpi ukko.fi -palvelun kanssa.

-Tulkinta on aina tulkinta ja on asiakkaan vastuulla mitä hän päättää elämässään tulkintojen pohjalta.

-Kysy tarkennuksia, täydennyksiä tai selvennyksiä etätulkinnan jälkeen, jos et ole tyytyväinen tai varma jostakin asiasta. Tulkinnat ja niiden lopputulokset ovat aina vuorovaikutuksesta riippuvaisia.

Huomioithan, että:

-Tilatessasi meiltä tulkinnan, tuotteen tai palvelun, sillä ei ole palautusoikeutta. Tarpeen vaatiessa voimme täydentää tulkintaa, jos sinulle jää kysyttävää, tai muokata tilaustasi.
 

-Emme tee tulkintoja alle 18-vuotiaille.

-Emme pyri ennustamaan tulevaisuutta vaan tarjoamaan näkökulmaa.

-Emme puhu kolmansista osapuolista tai heidän asioistaan.

-Emme vastaa kyllä tai ei kysymyksiin.

-Emme ole koulutettuja sosiaali-, terveys- tai mielenterveysalan ammattilaisia.

-Emme anna diagnooseja.

-Emme paranna vakavia sairauksia. Pyrimme täydentämään lääketieteellistä hoitoa ja helpottamaan sairauksien oireita.

-Emme käy läpi menneitä elämiä (emme ole regressioterapeutteja).

-Emme työskentele negatiivisten energioiden tai henkien kanssa.

-Emme päätä keihin henkimaailmasta lähestyviin läheisiisi tai henkioppaisiisi saamme yhteyden.

-Emme tee meedioistuntoja tai energiahoitoja etäpalveluna.

Lähipalvelumme:

Meillä on periaate työskennellä henkimaailman sekä asiakkaan kanssa tasokkaasti, vastuullisesti, nöyrästi ja vakavasti.

Tästä syystä me emme tee meedioistuntoja tai energiahoitoja etäpalveluna, Skypen kautta tai puhelimitse. On tosiasia, että puhelintulkinnalla ja aidolla kohtaamisella on suuri ero jo pelkästään energian välittämisen sekä istunnon sisällön kannalta.

Haluamme kohdata asiakkaamme aidosti ja käydä meedioistunnon läpi kaikkia osapuolia kunnioittaen.

Lähipalvelumuodossa meedioistuntomme ja energiahoitomme ovat voimaannuttavampia, monipuolisempia, koskettavampia, tarkempia, laadukkaampia, tehokkaampia sekä syvällisempiä mitä etäpalveluna.

Yksityinen meedioistunto on aina henkilökohtainen, eikä siihen oteta mukaan kolmansia osapuolia. Näin varmistamme istunnon sisällön yksityisyyden.

Toisin kuin yksityisessä meedioistunnossa, minimeediotilaisuuteen voi osallistua useampi henkilö tai se voidaan järjestää pienryhmälle (max. 4 hlö). Tällöin viestien sisältö on kevyempää, koska mukana on muita ihmisiä.

Teemme työtämme vastuullisesti ja ihmisten hyvinvointi edellä. Olemme vaitiolovelvollisia. Lue lisää lähipalveluista Palvelut -sivulta.

Asiakkaan vastuu lähipalveluissa:

-Ennen istuntoon tulemista asiakkaan on hyvä yrittää tietoisesti rauhoittaa mielensä.

-Varmistathan, että olet levännyt ja ruokaillut ennen istuntoa. Näin pystyt keskittymään paremmin.

-Puhelin on pidettävä äänettömällä ja mielellään suljettuna istunnon ajan.

-Asiakas saa kirjoittaa muistiinpanoja istunnon aikana. Emme nauhoita istuntoja.

-Kysymykset ja toiveet on hyvä miettiä etukäteen ja kertoa avoimesti istunnon alussa.

-Meedio on välittäjä ja yhteyden muodostus vaatii keskittymistä. Istunto on hyvä pitää rauhallisena ja kysymyksiä henkioppaille voi esittää istunnon loppupuolella, kun viesti on välitetty.

-Tunteita saa näyttää avoimesti. Olemme aina korkeiden ja rakkaudellisten energioiden ympäröiminä.

-Avoimuudella ja rehellisyydellä saavutamme parhaan lopputuloksen eri istunnoissa.

-Toteutamme istunnot kaikkia osapuolia kunnioittaen.

-Tulkinnan tai tilauksen jälkeen lähetämme sinulle laskun palveluistamme. Näin varmistamme, että asiakas saa rahoilleen vastinetta. Emme vastaanota käteistä.

Huomioithan, että:

-Toistaiseksi lähipalveluita tarjoaa Platina. Jos olet kiinnostunut lähipalveluista ja tulkinnoista kasvotusten, ota rohkeasti yhteyttä. 

-Lähipalveluiden hinnasto löytyy Palvelut -sivulta ja laskutus toteutetaan laskulla Ukko.fi -palvelun kautta. Palveluhintamme sisältävät Alv. 24%.

Tutustu palveluihimme:

×
×

Cart